Mijn foto
Vrouw, Moeder, Echtgenoot, Wijkverpleegkundige, Draagconsulent www.zorgendragen.nl Sloddervos, Kringloopbezoekster, Knutselaar, 101 sloten tegelijk.

zaterdag 5 september 2015

Relax man

Druk, druk, druk, dat is het motto van mijn leven. Stil zitten ik vind het moeilijk. Ik ben altijd met van alles bezig, niet altijd fysiek, maar vooral in mijn hoofd.

Heb ik dit wel geregeld, heb ik nog genoeg eten voor de kids in huis, zijn de kinderen recent in bad geweest, zien ze er nog wat toonbaar uit, staat er wel een leuke foto op mijn Facebook, of een leuke anekdote?

Ik ben al begonnen met lijstjes maken, zodat ik mijn taken wat kan verdelen, alleen soms zijn mijn takenlijstjes iets te lang voor het aantal uren waarin ik het moet doen.
Ik heb nog meerdere kastjes, tafeltjes ed klaarstaan om op te fleuren, alleen ik vind er de tijd niet voor. Vooral omdat de sociale media trekken. Nog even een rondje over twitter, foto's kijken en liken op instagram en nog wat leuke nieuwe projecten (want ja er staan niet genoeg op de wachtlijst) te pinnen.

Als werkende moeder, met een druk *ahum* sociaal leven, kom ik soms minimaal aan ontspanning toe. We kijken 's avonds nog een aflevering 'De slimste mens' of 'DWDD', wanneer we het redden ook nog een aflevering van 'House of Cards'. Maar meestal lig ik al eerder op mijn bed. Ik lees nog een aantal pagina's van mijn stapels (opvoed)boeken, ach het stapeltje staat erg leuk op mijn nachtkastje.

Sinds de geboorte van de kinderen heb ik mezelf alleen het volgende beloofd. Ik heb maandelijks een schoonheidsbehandeling en probeer maandelijks (en dat hebben we vanaf deze maand goed geregeld) een avond weg te gaan met mijn man.

Sinds de geboorte van Iris heb ik er een nieuw uitje bij, ik ga maandelijks naar Margriet van Healthy Inside voor een heerlijke massage. Dat is me toch genieten. Beginnen met een voetenbadje (met magnesium), kopje koffie of thee, lekkere massage en als afsluiting heerlijk fruit of zelfs een verantwoorde shake.

Margriet is een super enthousiast en fijn mens, die gaat voor kwaliteit. Waarmee ik gezellig kan kletsen, maar ook heerlijk in slaap kan dommelen tijdens een massage. Terwijl ik langzaam weer wat mens wordt, heb ik een prachtig uitzicht op de Oldehove. Mijn oude stadje is zo mooi.

Ik kan na haar bezoekje er weer weken tegenaan, daarnaast kan ze lekker mijn spierpijn weg masseren, wanneer ik daarvoor Michael heb bezocht.

Margriet heeft mij geselecteerd om hun pakket 3 maanden uit te proberen.
Ik moet zeggen dat ik het als zeer fijn ervaar, alles onder 1 dak, fijne mensen en resultaat! Ik zal zeer binnenkort een blog schrijven over mijn ervaring en het resultaat tot dusver is zeker -6kg en vele cm minder en ik voel met top, energiek en lekker in mijn vel.


Aan het eind van deze maand zit het er alweer op, maar ik ga door. Dirk-Jan is ook al begonnen en samen staan we sterk. We mopperen samen over Michael, dat hij zo aardig lijkt, maar soms gewoon niet aardig is.
Dat Evelien gepassioneerd haar kennis met ons deelt en ons helpt bij het veranderen van ons eetpatroon en dat Margriet ons maandelijks even een boost energie geeft! Want wanneer je niet kunt ontspannen en je lijf niet kan herstellen, dan kun je ook niet optimaal afvallen.

Binnenkort is er weer een kennismakingsavond, wees welkom en geef je op.
Maak kennis met Michael, Evelien en Margriet en je leven verandert.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten